Mark Wild má více než 35 let zkušeností s vedením složité a kritické infrastruktury. Je inženýrem s bakalářským titulem v oboru elektrotechniky a elektroniky a magisterským titulem v oboru obchodní administrativy.
Mark začal svou kariéru v odvětví elektroenergetiky, ale většinu svých zkušeností získal v dopravě. Má za sebou dlouhou kariéru v oblasti provozování a budování významné dopravní infrastruktury.
Mark je bývalým generálním ředitelem společnosti Westinghouse Signals a byl také generálním ředitelem společnosti Public Transport Victoria. Mark je bývalým výkonným ředitelem londýnského metra a bývalým generálním ředitelem největšího evropského infrastrukturního programu Crossrail. V srpnu loňského roku se Mark ujal funkce generálního ředitele společnosti SGN, jedné z největších britských distribučních sítí plynu.
Rob Parker je globálním leaderem oddělení velkých programů společnosti Deloitte, kde se zabývá komplexními programy a transformacemi. Rob je tvůrcem rámce společnosti Deloitte pro realizaci programu Aerodynamics NextGen a specializuje se na strategickou realizaci, architekturu a zajištění správných podmínek pro úspěšné uskutečnění nejambicióznějších vizí na světě. Ve světě, kde velké ambice a radikální změny daly vzniknout stále většímu počtu programů, které mají podobu V.U.C.A (Volatile, Uncertain, Complex and Ambiguous), pomáhá Rob klientům posílit jejich stávající realizační kapacity a vytvořit optimalizovaný realizační ekosystém zaměřený na budoucnost a založený na datech, který odolá této výzvě.
Nezřídka slýcháme o velkých a složitých projektech, které překračují rozpočet či nedodržují harmonogram, přestože je vedou zkušení pracovníci s certifikací pro řízení projektů. Tradiční přístup k realizaci projektů se od dob vesmírných závodů v podstatě nezměnil, takže se nabízí otázka: není čas prozkoumat jiný přístup?
V této prezentaci se podělíme o naše zkušenosti a neúspěchy při realizaci jednoho z největších inženýrských projektů na světě, Crossrail. Prozkoumáme, co se pokazilo a co jsme změnili, abychom projekt obnovili. Na základě poznatků z tohoto a dalších velkých projektů a studia technik používaných v závodech Formule 1 jsme vyvinuli nový přístup k realizaci všech typů velkých a složitých projektů.