Vladislav Kupka je strategický a operations lídr s více než 25 lety zkušeností v oblasti řízení zákaznických služeb v telekomunikačním odvětví, a to jak v B2B, tak B2C prostředí. V současnosti řídí digitální transformaci a zlepšování zákaznické zkušenosti ve Slovenské poště.
Jak transformovat státní poštu na moderního partnera pro občany, firmy i stát? Partnera, který bude schopen obstát v digitálním a konkurenčním prostředí v čase klesajícího zájmu o tradiční poštovní služby a narůstajících očekávání zákazníků? Vladislav Kupka vám představí konkrétní kroky, které Slovenskou poštu posouvají směrem k finanční udržitelnosti a modernímu provozu – od přeškolení více než 6 000 zaměstnanců a reorganizace pobočkové sítě, až po investice do digitalizace, inovací, pilotních projektů a rozvoje nových služeb. „Zefektivňujeme provoz, zvyšujeme dostupnost a snažíme se o to, aby se Slovensko stalo strategickým tranzitním uzlem. Naše vize je jasná – změnit tradiční poštu na moderní, společnost se zaměřením na spolehlivost a stabilitu. I tradiční státní podnik může být inovátorem, pokud má odvahu měnit se uvnitř i navenek,“ říká V. Kupka.