Během celé své kariéry Michal působil na odborných i manažerských pozicích v oblasti implementace IT systémů, projektového řízení, procesního a business poradenství, a to převážně pro mezinárodní společnosti nebo české firmy s výrazným podílem zahraničních aktivit.
Řídil řadu tuzemských i mezinárodních projektů v oblasti utilit, telekomunikací, služeb aj.
V současnosti pracuje pro společnost Veolia jako Chief Digital Officer pro střední a východní Evropu. Působí také jako lektor projektového řízení na Ekonomické fakultě Západočeské univerzity. Je certifikovaným IPMA Senior Project Managerem (Level B), IPMA assessorem a působil jako člen výboru IPMA.
Formát workshopu
Kapacita workshopu je 30 účastníků, kteří budou pracovat ve dvou paralelních skupinách po 15 lidech. Obě skupiny budou pracovat na stejných aktivitách současně a nezávisle, přičemž dva lektoři budou facilitovat obě paralelní sezení. Na konci workshopu se obě skupiny sejdou k závěrečnému debriefingu.
Struktura sezení
Rozdělení skupiny: Každá skupina s 15 účastníky bude na začátku workshopu rozdělena na dvě menší skupiny, protože podle zkušeností z certifikačních simulací IPMA je optimální velikost týmu 7–8 lidí.
Aktivita 1: Cílem je vytvořit „velký obrázek“ projektu na základě krátkého zadání a prezentovat klíčové prvky stakeholderům. Každá skupina připraví prezentaci „Big picture“ projektu na základě zadané případové studie. Případová studie obsahuje relevantní i nerelevantní informace, cílem je v omezeném čase najít ty správné a prezentovat je srozumitelně a zajímavě, aby se podařilo přesvědčit stakeholdery o životaschopnosti a důležitosti projektu.
Aktivita 2: Cílem je provést strukturovanou simulaci vyjednávání mezi skupinami s opačnými očekáváními a cíli (sponzoři a projektový tým). Každá skupina (7–8 osob) bude rozdělena na dvě podskupiny, které se pokusí v omezeném čase vyjednat co nejlepší pozici. Druhá podskupina funguje jako pozorovatelé, jejichž úkolem je zaznamenat všechny plusy a mínusy. Po skončení se role podskupin vymění. Na závěr obě skupiny dostanou krátký čas na sdílení svých poznatků o silných a slabých stránkách.
Důraz je kladen na zážitkové učení, zpětnou vazbu a skupinovou reflexi.
Hlavní přínosy
žádné dlouhé projevy, účastníci jsou aktivně zapojeni
řešení reálných výzev v komunikaci a vyjednávání se stakeholdery
vhled do certifikačních simulací IPMA