240

Jan Zubíček

Lead Kate Architect

ČSOB

Honza Zubíček se ve světě IT pohybuje už 17 let, během nichž působil jak v garážovkách, tak ve velkých korporacích. Honza si prošel mnoha rolemi –⁠ od projektového manažera, přes analytika, konzultanta i architekta. Zkušenosti má s projekty řízenými podle agilních, waterfallových i zcela punkových principů.

Posledních 7 let působí v ČSOB, kde se nejprve podílel na digitální transformaci bankovních papírových procesů. Postupně však přešel do oblasti umělé inteligence a nyní se věnuje implementaci AI do bankovního prostředí. Společně s Tomášem Votrubou uvedli během 10 měsíců na trh unikátní virtuální asistentku Kate, na jejímž rozvoji se i nadále podílí v roli System Architecta.

240

Tomáš Votruba

Release Train Engineer / Programový manažer

ČSOB

Tomáš Votruba začínal na volné noze jako analytik, vývojář a tester v jednom – v garážovkách na malých projektech. Nyní se již 8 let věnuje řízení projektů a programů v bankovním sektoru. Během svého působení v bance si prošel řadou rolí – od traineeho, přes projektového manažera, liniového vedoucího až po manažera programu a Release Train Engineera. Mezi nejzajímavější projekty, na kterých působil, patří implementace nového korporátního bankovnictví CEB, zavedení robotizace do skupiny ČSOB a především pak implementace virtuální asistentky Kate. Ve své praxi řídil jak tradiční waterfallové, tak agilní projekty, a podílel se z velké části i na zavedení obou metodik do korporátní organizace.

Tomáš a Honza Zubíček jsou jedni ze zakládajících členů projektu/Agile Trainu Kate. Zde se za pouhých 10 měsíců podařilo do regulovaného prostředí banky zavést cloudové služby a vyvinout první verzi digitální asistentky Kate. Na jejím všestranném rozvoji Tomáš stále pracuje.

Anotace

Digitální asistentka Kate – Lze dodávat agilní projekt v neagilním prostředí?

Kate je poslední novinkou ČSOB. Je to klientova virtuální asistentka, která mu pomůže s běžnou bankovní i nebankovní agendou, poradí, zařídí nebo pohlídá termíny. Je možné s ní mluvit jako s běžnou asistentkou – klientovi rozumí a reaguje na jeho dotazy a povely, aniž by musel cokoli složitě hledat. V digitálním světě tak klient získává výhody osobního přístupu. Kate je tu nonstop, je dostupná kdekoli a kdykoli je po ruce mobil.

Kate je inovace dodávaná agilně v neagilním, vysoce konzervativním a regulovaném prostředí. Má vůbec taková aktivita šanci na život? Má smysl do podobných věcí investovat? Jaký vliv má taková aktivita na zbytek organizace? Na přednášce tyto témata rozebereme a povíme, jak jsme se s tímto tématem poprali v ČSOB a jaké to na nás zanechalo následky.

Přednášku bychom rádi pojali jako diskusi. Budeme se tedy bavit o tom, co vás bude zajímat. Nosnými tématy jsou digitální asistentka a jak funguje. Cargo kult aneb agilita v korporacích. Inovace jako akcelerátor transformace organizace.

Přednášející

Na koho se můžete těšit

Zůstaňme v kontaktu

Odebírejte novinky a už vám nic neunikne.